W związku z rozwijającą się Pandemią Covid – 19 informuję, że od dnia 27 stycznia 2022 roku (do odwołania) będzie ograniczony bezpośredni kontakt z pracownikami Urzędu Gminy w Nagłowicach. Zalecamy załatwianie spraw drogą elektroniczną, pocztową i telefonicznie.
W przypadku konieczności osobistego załatwienia sprawy, obsługa prowadzona będzie na parterze przy utworzonym Punkcie Obsługi Interesanta.
Obsługa interesantów prowadzona będzie pojedynczo,
prosimy o cierpliwe oczekiwanie na swoją kolej przed wejściem do Urzędu.
Bardzo prosimy o wchodzenie do Urzędu Gminy w maseczkach ochronnych.
Dokumenty, wnioski, podania, zapytania zalecamy składać:
-
Drogą elektroniczną.
- e-mail: gmina@naglowice.pl
- skrzynka podawcza ePUAP: /h4mo44r4d4/skrytka
- W formie papierowej:
- wysyłane na adres Urząd Gminy w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice
- Telefonicznie:
- tel. 41 38 145 67,
- Fax 41 38 145 67,
- Osobiście – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z pracownikiem prowadzącym sprawę będą załatwiane sprawy niecierpiące zwłoki wymagające osobistego stawiennictwa, (szczególnie rejestracja zgonów przez USC tel. 41 38 145 93 wew. 17)
Prosimy Państwa o wyrozumiałość w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Tylko w ten sposób będziemy w stanie zapewnić funkcjonowanie Gminy i realizację spraw obywateli choć w ograniczonym zakresie.